1 månad

idag är den exakt en månad sen jag flyttade för andra gånger i mitt liv och dessutom hemifrån! 
den 15 december flyttade jag från min lilla ''håla'' till nästa ''håla'' med blandade känslor.
 
klart det skulle bli grymt roligt att få flytta ihop med min pojkvän! men samtidigt kändes det jätte konstigt och tråkigt att lämna hemmet med allt som det innebär. familjen, mina hundar, hästarna och jasmin och mollie.
att flytta till ett helt nytt län där man inte har några kompisar oså var ganska ''läskigt'' :P man måste ju erkänna att jag har haft några ångeststunder pågrund av detta..
 
men nu efter en månad så känns det lite bättre :) det kan fortfarande vara jobbigt och ibland saknar jag det men det  är så underbart att få bo med sin älskling. jag är glad att jag har bacce också, utan djur skulle jag INTE klara mig! ♥
 

Kommentarer
Postat av: Mollie Carlsson

Vi får komma och hälsa på dig <3

Svar: ja, det tycker jag verkligen <3 <3
temmzan.blogg.se

2013-01-16 @ 09:13:57
URL: http://molliecarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0