sjukt va det här..

hann inte blogga igår, blev väldigt mycket.. :P
 
satt hos veterinären i minst 2 timmar med skolans ena marsvin som hade urinsten, va så allvarligt att det blev så att jag tog hem henne.. hade vi gått tidigare som vi ville hade det kanske inte blivit så illa... men nu ska jag ge henne medicin i 5 dagar och se till att hon får i sig hö och vatten. jag kommer inte ge upp! stackars djur..
men hann ändå med att rida zallie igår, gick jätte bra trots ryggen, skönt! :) 
 
nu har jag iaf pluggat lite hemma och tagit hand om lillen. 
NU: proteinshake till lunch!
 
sötnosen, håll tummarna för henne nu! ♥

Kommentarer
Postat av: Mollie Carlsson

Haha, jag drömde att du blev biten av Zallie och aldrig emr ville rida henne xd

Svar: HAHA wtf xd
temmzan.blogg.se

2012-09-26 @ 11:59:11
URL: http://molliecarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0