ryggont

sitter nu och försöka härda ut med min grymt onda rygg.. va hemma i måndags pga av rejäla ryggsmärtor och imorse när jag vaknade hade det börjat igen :/ kan inte gå upprätt och ibland hugger det till så att jag tappar andan. mysigt, javisst..
 
men försöker plugga nu och få klart min uppsats som skulle varit inne för ett tag sen.. skäms. men den är så jävla svår!! :o men nu ska den bli klar!! 
16.40 ska jag få skjuts till bussen (tar bara 4 min och gå, men som sagt, ryggen) och åker då till älskling. behöver hjälp med historian som han tycker är kul, så det passar ju bra att få hjälp då! :)
 

Kommentarer
Postat av: Mollie Carlsson

Kul med historia!? Sjuk pojkvän du han.

Svar: haha men det är ingen vanlig tråkig historia, man ska kolla på youtubeklipp och relatera till historien oså ;)
temmzan.blogg.se

2012-09-19 @ 18:26:32
URL: http://molliecarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0