måndag igen då!

hellu!
har haft en chill och skönt helg, mesta delen spenderad med älskling. igår blev det västerås för lite fönstershopping och mat. köpte lite fiskar och växter så nu är det fullt av liv i akvariet här hos honom, jätte fint :D 
 
men nu till dagen... vaknade imorse och mådde jätte illa men tänkte va duktig ändå och gå till skolan. går upp till bussen som jag trodde skulle gå (eftersom det stod i bussappen som dom säger är sååååå bra) men när jag kom till busshållsplatsen så stod det självklart en helt annan tabell där -.- blir så trött!! men eftersom jag inte mådde bra så bestämde jag mig för att gå tillbaka och va hemma istället. så nu är jag hemma hos älsklingen, har precis skickat in en jobbansökan till honom som krånglade igår och tänkte snart slå på en film! :) man får göra det bästa av situationen när man inte har sällskap haha :(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0