Ridning och bussväntan

Sitter just nu ute i kylan, dö trött och väntar på bussen. Känns jävligt tråkigt nu men kommer va sååå skönt när jag är framme hos min älskling! :)

Ridningen idag fick super super! Red zallie, först ut en sväng som uppvärmning och sen på ridbanan. Hon va dock jätte stissig ute och va rädd för det mesta längs vägen haha :P men så fort vi kom in i paddocken så kunds hon koncentrera sig! :) hon har ju fart i sig efter all fälttävlanstävlande men idag tycker jag att hon kunde samla sig riktigt bra :D ska bli kul när jag verkligen har lärt känna henne så jag hittar alla knappar!


Kommentarer
Postat av: Mollie Carlsson

Riiid med mig idag???? :D

Svar: hinner inte idag :(
temmzan.blogg.se

2012-10-04 @ 09:14:42
URL: http://molliecarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0