fredags, birthday

har inte orkat blogga höhö.. 
 
i fredags hade jag först en slapp dag på praktiken med jasmin, käka tårtam kollade på grease mm! :) sen drog jag till emma&emil efter praktiken och förade, åt mm innan krogen! dom hade varit jätte snälla och fixat mat, efterrätt och presenter, tack för allt!! :D :D vi drog till krogen runt 9 och dansade och hade as kul :) tills jag fick ont i magen, SUCK. hade fått ett gallanfall i torsdags kväll så jag antar att det hade med gallan att göra igen :/ lite surt. åkte iaf hem efter 1 så blev inte av med sååå mycket tid iaf :) tur man hade emma som brydde sig as mycket för att jag skulle ha kul, man blev peppad ;) hade iaf en lyckad 18-års dag! ♥ 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0