bra dag

tjoho!
haft en bra dag idag trots allt! blev ingen skola pga ingen sömn, dont know why :o brukar alltid sova rätt bra..
men iaf.. sov ut till kl va runt 1, senare mot eftermiddagen blev det stan innan jag, emma och emil hämtade upp älskling för att åka till västerås och erikslund! :) så nu är det ett par saker fixade som jag har tänkt på länge, känns skönt!
* lagade min baksida på iphonen (nu är den hel och fin igen, wiie!)
* tog kort till mitt leg + terränghjulingkörkortet (fyfan va ful man blir på sånna haha..)
* shoppat outfit till min 18 årsdag
* köpte två böcker 
 


Kommentarer
Postat av: Mollie Carlsson

Jag gillar färgen på din tröja! :)

2012-10-02 @ 07:36:30
URL: http://molliecarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0