min första körlektion

ojoj..
efter körlektionen imorse så somnade jag och vaknade för en timme sen (a)
 
men över till körningen. jävlar haha! trodde att jag bara skulle få köra på en parkering och bara träna på att koppla och växla lixom. men det blev inte riktigt så :p vi började med det, men helt plötsligt sa han att jag skulle köra ut på vägen.. fick köra i stora rondeller mitt i stan och gasa på ordentligt på de större vägarna. kan säga att det var ganska läskigt när man inte hade förväntat sig det :p men han sa att jag var så duktig så att det inte va något problem :) men JAG tyckte det va läskigt haha.. men fick inte ett enda kärringstopp iaf på 80 min, stolt :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0