hjärnmos

ojojoj.
har verkligen inte hunnit blogga de senaste 2 dagarna..
det har hänt mycket men sammanfattar det hela för att inte behöva skriva en bibel haha.
 
1. jag och älsklingen har varit och kollat på 2 lägenheter, varav 1 vi båda gillade.
(dock ligger dom i den lilla håla som jag inte vill bo i men..)
2. köpt 20 körlektioner samt bokat min första nästa onsdag, pirrigt!
(där rök 8500, så jävla dyrt!)
3. pluggat som en sate!
4. försökt inse att jag kan flytta hemifrån om någon vecka, om jag vill..
 
usch, jag har haft mycket o tänka på de här dagarna :p
vet inte OM jag vill flytta, eller klart jag vill men det kommer bli en så stor förändring.. det är ett helt annat län, kommer sakna mina vovvar massor, kommer va mycket fattigare haha.
men älsklingen väntar i stort sett bara på att skriva på pappren, sen är det min tur att bestämma vad jag vill. jobbigt haha
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mollie Carlsson

Finns om du vill ventilera dina tankar <3

Svar: tack! <3
temmzan.blogg.se

2012-11-22 @ 20:02:33
URL: http://molliecarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0