afraid..

nu har vi precis varit och hyrt en bil (manuell) så blir en del övningskörning idag. tyvärr är jag inte ett dugg taggad utan är mer rädd pga vissa anledningar..
 
har inte skrivit något här eller sagt till nån eftersom jag verkligen inte orkade prata om det.
i tisdags när jag körde hem från stallet så hände det en liten olycka.. allt gick jätte bra hela vägen hem ända tills jag skulle parkera (som jag redan hade gjort flera gånger tidigare helt utan problem).
det var ca 2 m kvar till garageporten och min fot halkar till på gaspedalen med mina klumpiga ridskor.. bilen accelerarar väldigt kraftigt och vi brakar rätt igenom garaget och fastnar med bilen där garagedörrarna satt.
 
jag fick en hel blackout och hamna i chock så kommer inte ihåg allt i detalj.. vet bara att mamma kom springandes och försökte hjälpa mig ut genom bakdörren och tillslut hjälpte mig in i hallen. tack vare mormor&morfar som kom ner till oss direkt så lyckades de få ut bilen och sätta tillbaka det som fanns kvar av dörrarna.. blev inte fysiskt skadad som tur var men jag kan lova att det sitter kvar i minnet och nu kommer jag få kämpa för att klara det här körkortet. + att det kostar mycket för min familj nu också så det känns inte roligt alls.
 
men nu ska jag ut och köra iaf,
bättre att börja så tidigt som möjligt..
 

Kommentarer
Postat av: malin

Usch va hemsk gumman. Men va bra att du sätter dig bakom ratten igen så snabbt! Starkt gjort! <3

Svar: ja det var inte speciellt roligt.. älskar dig gumman! <3
temmzan.blogg.se

2012-11-18 @ 13:40:03
URL: http://malinkarina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0