övertrött tjej

mina ögon svider och min hjärna är typ överhettad efter allt slit i skolan idag.. har faktiskt jobbat riktigt bra, känns bra :) hemma hos älskling nu och har precis letat film! får bli ''seekers'' tonight, hoppas den är bra för än gångs skull. hittar bara dåliga skräckisar nuförtiden. man har sett alla bra!




såg listan på älskade malins blogg så snodde den!
Dagens humör: övertrött och flummig
Dagens borde: plugga som alltid?
Dagens frisyr: utsläppt
Dagens klädsel: rosa, stickad tröja och strumpbyxor
Dagens personer: älskling och mina girls i skolan
Dagens händelser: skola sen åkte jag hit till baby.
Dagens köp: inget alls
Dagens mat: lunch i skolan och middag
Dagens blogg: malins får det bli, enda jag har varit inne på än så länge haha!
Dagens smink: mascara och foundation
Dagens dricka: vatten och saft
Dagens film: ingen än
Dagens program: solsidan!

Kommentarer
Postat av: Emma Olsson

Hej! Jag har precis ändrat min design. Skulle vilja veta vad du tycker om den. Kommentera gärna din åsikt i mitt senaste inlägg:D

2012-01-25 @ 21:33:30
URL: http://emmaaaolsson.blogg.se/
Postat av: Sophie - pluggar till fotograf

Var den bra ? letar efter bra skräck filmer :P har fan sett alla typ haha :P

2012-01-26 @ 17:01:05
URL: http://sophiecoper.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0