stor dag imorgon

ligger nu och kollar på 112- poliser på tv och är allmänt trööööött..
efter ett jobbigt gympapass i skolan och stallet så blir man lite slut ;) tråkigt däremot att det var min sista gång i det stallet pga flytten :/ men jag får rida om jag vill sen iaf som tur är! :) ska bara få tid till det också.
 
 
imorgon ska jag, emma, jasmin och cornelia ha projektarbete och vi ska ta emot vårt första möte! läskigt haha! vi ska ha 26 barn som vi ska ''föreläsa'' för om djurskötsel oså :) men det ska bli roligt!
 

Kommentarer
Postat av: Mollie Carlsson

När flyttar du??

Svar: nästa fredag om allt går som det ska! :)
temmzan.blogg.se

2012-12-04 @ 20:59:20
URL: http://molliecarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0