fix in the apartment

nu har vi fixat lite tvätt och donat lite i lägenheten medan älsklingen har diskat och nu ska han sätta upp helkroppspegeln i hallen!
ska snart fota grejerna jag köpte idag men väntar tills den är uppe! :)
 
imorgon blir det nog tuna igen efter jag berättade om bion för älsklingen och hans mamma. dom blev nyfikna haha! ;) sen vet jag inte vad vi ska göra resten av dagen men palla planera lixom! måste iaf inhandlas mer alkohol till nyår, skumpa mm på måndag, får inte glömma de!
 

Kommentarer
Postat av: Emma Starkko

Woho massa inlägg :D
Jaaa hoppas fan inte det är slut haha, glömde ju helt bort det nu iveckan :o
Vill också ha fina naglar, älskar mitt nagellack men suger ju pung på att måla xD <3

Svar: bara att öva öva så blir det bra sen ;) :D
temmzan.blogg.se

2012-12-29 @ 23:24:54
URL: http://www.estarkko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0